vandaag van A naar B - Reisverslag uit Gorham, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu vandaag van A naar B - Reisverslag uit Gorham, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu

vandaag van A naar B

Blijf op de hoogte en volg Sabina

11 September 2017 | Verenigde Staten, Gorham

Zo met een goed gevulde maag gaan we op weg. Eigenlijk staat er niets op het programma. We verplaatsen ons van A naar B om daar weer wat te gaan ondernemen. Dus zien we wel of we verrassingen tegenkomen op deze zonnige zondag. Het duurt niet lang of we zien net voor Bangor een autoshow. Hotrods, cadillacs, streetcars, camaro´s enz. Het is een lust voor het oog al die glimmende opgepoetste auto´s. Dan te bedenken dat het gratis is terwijl we enkele dagen geleden nog grif voor het automobielmuseum hebben betaald haha. En ja op zo´n vrije zondag komen we ook regelmatig langs een yard sale, ik koop er een lepuzzel voor $0,25. Nog wat foto´s onderweg en een lunch halen bij een walmart... We hebben er echt al honderden gezien:
begraafplaatsen zomaar "in het wild" soms met maar 6
stenen en sommige zo groot dat je er met de auto op kan.
We spotten nog een pompoenenveldje en gaan dan naar ons hotel. Ow wat wil ik graag een moose in het wild zien dus lopen we naar het bureau voor moose tours. Jammer
dat het op zondag gesloten is. We krijgen in het motel een
blaadje mee met locaties waar ze te vinden zijn bij dusk and dawn. De zon gaat om 19.00 onder dus gaan we gemotiveerd op weg en slaan onze warme maaltijd er voor over. 1 uur heen/1 uur terug en geen moose gezien. Maar we hebben in ieder geval ons best gedaan.

• 11 September 2017 - 04:50

Janny:

Hoi moeders en peet

Ben blij dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Mam je bent weer super creatief met je verhalen.
    Als je het lees of gina het voorlees is het net of je
    Erbij bent hahaa. Super leuke foto's die je erbij plaats.
    Ik ben blij dat er bij jullie de zon schijnt.
    Het gaat bij ons heel de week regen snik.
    Doe voorzichtig en we app.

Dikke kus van ons

• 11 September 2017 - 07:15

Mirjam:

Hoi,
    Je komt wel de mooiste en bijzonderste dingen tegen.
    Die auto's zijn echt waanzinnig.
    Wat jammer van die moose.
    Groetjes uit het koude en winderige Rotterdam

• 21 September 2017 - 19:57

Karin:

Leuk hoor die oude auto's, daar wordt Goof jaloers van .

Verslag uit: Verenigde Staten, Gorham

Sabina

Voor de 5e keer gaan we Amerika ontdekken. Qua oppervlakte hebben we nu het halve continent aan de westkant gehad. Nu gaan we naar Massachusetts, New Hampshire, Maine, Vermont, Rhodes Island, Connecticut, New Jersey, Pennsylvania en de staat New York. Wanneer we na onze belevingen weer thuis komen kunnen er dus 9 worden toegevoegd aan de 18 staten die we reeds bezocht hebben.

Actief sinds 10 Juli 2017