Naar Ben & Jerry - Reisverslag uit Rutland, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu Naar Ben & Jerry - Reisverslag uit Rutland, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu

Naar Ben & Jerry

Blijf op de hoogte en volg Sabina

13 September 2017 | Verenigde Staten, Rutland

Na wederom een voortreffelijk ontbijt gaan we via de Kancamagus Hwy richting Vermont. De Indian Summer begint zich nu goed te tonen en dat werkelijk een prachtig gezicht al die tinten geel, oranje, rood. Langs de Kancam hiken we weer naar 2 watervallen, iets wat nooit gaat vevelen. Ook het ruisen en kletteren van het water nog voordat je het hebt gezien en je hoort dat je dichterbij komt.... Als we de grens met Vermont over zijn zie je steeds meer boerenbedrijven en koeien. Want zonder koe geen melk en dus geen IJS. We rijden nog wat door Montpelier om wat foto´s te maken Zo ook van het state capitol. want dat zagen we al van verrre met die gouden koepel. En dan het hoogtepunt van de dag, 26° en dus goed weer voor een ijsje proeven bij B & J. We kopen kaartjes voor een rondleiding door de fabriek maar mogen daar helaas geen foto´s maken. We zien een film over hoe het bedrijf in ontstaan en wat de ideeen zijn. Daarna mogen we een ijsje proeven en gaan we nog wat in de shop en op het terrein kijken. Nog meer dan een uur is het nog rijden naar ons hotel, daar gaan we ff lekker zwemmen en ´s avonds op goed geluk naar een steakhouse. Dit valt onder de chique categorie en we voelen ons ook niet in Texas ofzo. Dit was wel een beetje een dure afzetterij. Morgen maar aan de KFC.

• 13 September 2017 - 07:21

Mirjam:

Kan alleen maar zeggen mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Ben en Jerry ijs.

• 13 September 2017 - 08:26

Janny:

Hoi

Nu ben ik echt jaloers op jullie.
    Lekker lekker lekker mmmmmmm

Kus van ons

• 13 September 2017 - 08:39

Engelien:

Never a dull moment bij jullie op vakantie. Wat een verhalen en wat leuk om te lezen. Neem wat B&J mee voor in het vriesschap :-) Ik beloof een groot afnemer te zijn. Hier de eerste herfststorm dus straks in de storm naar onze gezamenlijk ontmoetingsplek. Hoop dat de boodschapjes de kar niet uitwaaien. Geniet van het prachtige weer daar. Ook iets om jaloers op te zijn

• 13 September 2017 - 09:48

Rien:

Ziet er weer goed uit, de USA kriebels worden op deze manier wel weer "getriggerd"...

Veel plezier..

• 21 September 2017 - 20:01

Karin:

Hoe leuk Ben & Jerry ijs

Verslag uit: Verenigde Staten, Rutland

Sabina

Voor de 5e keer gaan we Amerika ontdekken. Qua oppervlakte hebben we nu het halve continent aan de westkant gehad. Nu gaan we naar Massachusetts, New Hampshire, Maine, Vermont, Rhodes Island, Connecticut, New Jersey, Pennsylvania en de staat New York. Wanneer we na onze belevingen weer thuis komen kunnen er dus 9 worden toegevoegd aan de 18 staten die we reeds bezocht hebben.

Actief sinds 10 Juli 2017