Oude motoren en chocolade - Reisverslag uit Harrisburg, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu Oude motoren en chocolade - Reisverslag uit Harrisburg, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu

Oude motoren en chocolade

Blijf op de hoogte en volg Sabina

16 September 2017 | Verenigde Staten, Harrisburg

Met een lege portomonee van het gokken gaan we op weg naar Bill´s old bike barn. Ik had erover gelecht geweldig en goed onderhoudenzen op internet en wil daar wel een kijkje gaan nemen. We betalen 10 $ om alles te kunnen bewonderen en hebben al snel door dat dat best goedkoop is voor alles wat er te zien is. Het is bijna niet uit te leggen maar Bill heeft hier 5 grote ruimten met ook een balustrade rondom waar echt van alles verzameld is. Uitgangspunt zijn oude motoren maar er zijn hele straten met winkels nagebouwd met spullen uit lang vervlogen tijden. Zoals de kapper, tandarts, brandweer, tabakwinkel, postkantoor en nog veeeeeeel meer. We vermaken ons er bijna 2 uur en nog hebben we niet alles gezien. In 1 woord AMAZING. honderden fototoestellen, weegschalen, vismolens enz. Ik heb er meer dan 100 foto´s gemaakt en de batterij raakte leeg. Ook vandaag is het weer rond de 27°. Dagelijks bezoeken we Mc voor een WIFI momentje. Dan zetten we koers naar Herschey waar de chocoladefabriek is die ook Rolo en Kitkat maakt. In het stadje is ook een pretpark waarvan je al van verre de achtbanen kunt zien. Overal overvolle parkeerplaatsen, echt Disneyland zou er jaloers op zijn. Maar wij gaan alleen naar de chocoladefabriek. De tour slaan we over maar zwerven wel door de hal en de bijbehorende winkel. Waar groot, groter, grootst het credo is. Met het oog op de komende haloween is het er een drukte van jewelste en staan er gewoon rijen aan de 4 kassa´s om mandjes en karretjes met chocolade af te rekenen. Je kijkt je ogen uit. Voor het eerst komen we een beetje in de file als we naar het hotel rijden. Daar gaan we even ontspannen in de hottub en ´s avonds eten we bij Outback Steakhouse.

• 16 September 2017 - 07:02

Paul:

Hallo fijn om te lezen dat julli het naar je zin hebben lees elke ochtend jullie verslag. Dus peet komt gewoon weer werken want hij heeft geen jackpot gewonnen. Nou veel plezier nog gr xx

• 16 September 2017 - 11:07

Hi,

Wederom een leuk verhaal

Verslag uit: Verenigde Staten, Harrisburg

Sabina

Voor de 5e keer gaan we Amerika ontdekken. Qua oppervlakte hebben we nu het halve continent aan de westkant gehad. Nu gaan we naar Massachusetts, New Hampshire, Maine, Vermont, Rhodes Island, Connecticut, New Jersey, Pennsylvania en de staat New York. Wanneer we na onze belevingen weer thuis komen kunnen er dus 9 worden toegevoegd aan de 18 staten die we reeds bezocht hebben.

Actief sinds 10 Juli 2017