Hoe komen we thuis - Reisverslag uit Mystic, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu Hoe komen we thuis - Reisverslag uit Mystic, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu

Hoe komen we thuis

Blijf op de hoogte en volg Sabina

21 September 2017 | Verenigde Staten, Mystic

Toen ik gisteravond de mail aan lezen was zat er een onaangename verrassing bij. We hadden vliegtickets van Air Berlin en toen we weg gingen wisten we al dat ze op sterven na dood waren. En ja hoor, onze terugvlucht bestaat niet meer. Als aanbod mogen we een dag eerder weg maar dan vanaf JFK New York ipv Boston. Dat word dus wat regelen. Wat kost een vlucht van Boston naar NY?? Wat kost het om de auto ergens anders in te leveren?? Dat eerste kunnen we op internet opzoeken maar voor de laatste optie gaan we vanochtend eerst maar eens naar een Alamo verhuurbedrijf voor de nodige info. En dan moeten we nog wachten op een bevestiging van de nieuwe vlucht voordat we iets kunnen beslissen. We hadden zelf nog een oplossing bedacht nl een greencard aanvragen en hier blijven haha. Maar alles gaat vast goedkomen. Dan gaan we naar het Mark Twain house (van Hukkleberry Finn & Tom Sawyer) en het Harriet Beecher Stowe center (van de negerhut van oom Tom). Voor een rondleiding voor beide moeten we 34 $ pp betalen, dat vinden we te gortig en wandelen wat door het park erom heen om wat foto's te maken. Wie niet waagt, wie niet wint, dus gaan we nog een waterval bezoeken met de vooraf gemaakte afspraak NIET meer off road te gaan. Gelukkig blijkt dat niet nodig het is maar een stukje klauteren naar beneden. De geplande vuurtoren word overgeslagen want na de vreselijke file's van gister hebben we wel een vroegertje verdient.

• 21 September 2017 - 07:33

Mirjam:

Hoi,
    Wel thuis komen hoor.
    De konijntjes missen je vast ook.

• 21 September 2017 - 09:29

Sus:

Gedoe zeg, mag je ineens op je vakantie van alles gaan regelen. Op zich wel fijn dat er überhaupt nog een andere vlucht is...

• 21 September 2017 - 20:34

Ronald:

Niks thuiskomen..gewoon voor die Green Card gaan. T zal in de States heus niet (veel) minder zijn dan hier in Holland. En daarbij heb ik dan eindelijk wel een reden om naar Amerika te gaan. Als je wil, stuur ik die konijnen eerdaags wel op (met een vlucht van Air Berlin, hahaha).
    Jullie zijn btw wel sportief geweest hoor met die paar treden bij t SoL.

• 23 September 2017 - 09:24

Rien:

Dat is mooi kat met een U.......maar wat er ook gebeurt altijd blijven lachen althans als we de levensfisoloog Bassie moeten geloven.
    Laat je de rest van de vakantie hierdoor niet verzieken.....het blijven Duitsers

Verslag uit: Verenigde Staten, Mystic

Sabina

Voor de 5e keer gaan we Amerika ontdekken. Qua oppervlakte hebben we nu het halve continent aan de westkant gehad. Nu gaan we naar Massachusetts, New Hampshire, Maine, Vermont, Rhodes Island, Connecticut, New Jersey, Pennsylvania en de staat New York. Wanneer we na onze belevingen weer thuis komen kunnen er dus 9 worden toegevoegd aan de 18 staten die we reeds bezocht hebben.

Actief sinds 10 Juli 2017