Foxwood Casino & Tanger Outlet - Reisverslag uit Mystic, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu Foxwood Casino & Tanger Outlet - Reisverslag uit Mystic, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu

Foxwood Casino & Tanger Outlet

Blijf op de hoogte en volg Sabina

22 September 2017 | Verenigde Staten, Mystic

Over vandaag kan ik heel kort zijn. We slapen 3 nachten in hetzelfde hotel dus geen gesjouw met koffers. Lekker rustig opgestart en naar Foxwood Casino's gereden waar ook de Tanger Outlet inzit. Echt een mega groot gebeuren van het ene naar het andere eind bijna een half uur lopen. Het shoppen viel een beetje tegen, na 3 items te hebben aangeschaft was er niets meer wat we leuk vonden. Het gokken daar en tegen was wel leuk en kost net als shoppen $$$$$$. Morgen weer een uitgebreid verslag.

• 23 September 2017 - 09:20

Rien:

Shoppen maar......

Verslag uit: Verenigde Staten, Mystic

Sabina

Voor de 5e keer gaan we Amerika ontdekken. Qua oppervlakte hebben we nu het halve continent aan de westkant gehad. Nu gaan we naar Massachusetts, New Hampshire, Maine, Vermont, Rhodes Island, Connecticut, New Jersey, Pennsylvania en de staat New York. Wanneer we na onze belevingen weer thuis komen kunnen er dus 9 worden toegevoegd aan de 18 staten die we reeds bezocht hebben.

Actief sinds 10 Juli 2017