Cape Cod naar Plymouth - Reisverslag uit Plymouth, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu Cape Cod naar Plymouth - Reisverslag uit Plymouth, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu

Cape Cod naar Plymouth

Blijf op de hoogte en volg Sabina

25 September 2017 | Verenigde Staten, Plymouth

Was het gistermiddag te mistig om mooie plaatjes te schieten, vanochtend is het helder en breekt de zon al vroeg door. Nog een keer hetzelfde rondje gereden maar nu op zondagochtend zonder drukte op de weggetjes dus af en toe kunnen we rustig stilstaan. Pilgrimsmonument is weer slim verstopt achter een museummuur dus dan maar uit een andere hoek bekijken. Nog wat bij het wad gekeken het was eb dus dat is leuk om te zien. (kan ook op Texel). Daarna pikken we nog 5 vuurtorens mee. (kan ook bij de Brandaris op Terschelling). De geplande cranberry tour gaat niet door, als we aankomen is er niemand bij de boerderij te bekennen, op een koe en wat ganzen na. In de verte zien we de tourbus door het landschap tuffen. We gaan weer weg en komen onderweg nog wel een cranberryveld tegen. Over allerei binnenweggetjes belanden we in Sandwich waar we bij een watermolen kijken en een bezoek brengen aan het glasmuseum. Staan hele mooie dingen van vroeger en je kunt er ook van alles kopen. Tevens is er een glasblazer die een pumpkin gaat blazen. (kan ook in Schoonhoven). We zijn op tijd in Plymouth en gaan gelijk naar ons hotel waar we tot onze grote verrassing een kamer met zeezicht krijgen. In 1 woord AMAZING!!!! (kan ook in Scheveningen). Je ziet voor veel dingen kun je gewoon thuis blijven haha. Vanavond in een sportcafe een overheerlijke hamburger gegeten. Als we om 20.00 uur weer terugkomen is het nog altijd 24°. (Kan niet in Nederland).

• 25 September 2017 - 06:48

Engel:

Hahaha, hier was het ook wel aardig weer dit weekend. Ik heb maar het gevoel dat jullie al maanden weg zijn. Kom je nu weer eens terug? Ik ben er in ieder geval om je welkom te heten
    Geniet van dit laatste stuk. En straks alle foto's en verhalen in een naslagwerk om na te genieten

• 25 September 2017 - 10:28

Sus:

Haha paarse pompoen, grappig dat ie waarschijnlijk afkoelt tot mooi knaloranje... Jaloers op het uitzicht!

• 25 September 2017 - 11:24

Rien:

Hahahahaha wat je ver haalt is altijd lekkerder...............

• 25 September 2017 - 21:55

Mirjam:

Wat een super foto's weer.

Verslag uit: Verenigde Staten, Plymouth

Sabina

Voor de 5e keer gaan we Amerika ontdekken. Qua oppervlakte hebben we nu het halve continent aan de westkant gehad. Nu gaan we naar Massachusetts, New Hampshire, Maine, Vermont, Rhodes Island, Connecticut, New Jersey, Pennsylvania en de staat New York. Wanneer we na onze belevingen weer thuis komen kunnen er dus 9 worden toegevoegd aan de 18 staten die we reeds bezocht hebben.

Actief sinds 10 Juli 2017