Plymouth to Hull - Reisverslag uit Hull, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu Plymouth to Hull - Reisverslag uit Hull, Verenigde Staten van Sabina Smulders - WaarBenJij.nu

Plymouth to Hull

Blijf op de hoogte en volg Sabina

26 September 2017 | Verenigde Staten, Hull

Eerst nemen we met weemoed afscheid van ons superhotel en gaan naar Plymouth Plantation. Geen gewone plantage maar hier laten ze zien hoe de eerste pelgrims vanuit Nederland gingen wonen. Er word van alles uitgelegd dus dat is wel leuk. We lopen naar de watermolen waar ze nog meel malen en ook hier allemaal tot in de puntjes vertelt hoe het werkt. Pilgrims monument en Pilgrims Rock, alles komt aan de beurt. Zo rond het middaguur loopt de temperatuur al weer op tot 32°. Dit is de warmste dag in de vakantie. Op nu naar Adam's farm waar ze heel veel pompoenen hebben. Peet gaat nog even het maisdoolhof in.... zie je dat kleine groene puntje op de foto. Op nu naar ons nieuwe onderkomen, ook dit ligt aan de zee maar vandaag hebben we een kamer aan de andere kant. Dus maar eens wat wandelen langs de kust. het waait nu harder en er zijn wat surfers in de weer. Om dat alles hier ver weg is gaan we met de auto de boel verkennen, leuk al die eilandjes, vuurtorens, vissers en vergezichten. Maar als we een straat inkijken lopen daar zomaar een paar kalkoenen. We hebben dit al een paar keer gezien maar nu hebben we geluk dat deze op de foto willen. Morgen is onze laatste dag en gaan we naar Boston.

• 26 September 2017 - 15:01

Rien:

Aan de foto's te zien lijkt het wel of de tijd daar stil heeft gestaan.
    En lekker temperatuurtje......geniet er nog maar even van.

Verslag uit: Verenigde Staten, Hull

Sabina

Voor de 5e keer gaan we Amerika ontdekken. Qua oppervlakte hebben we nu het halve continent aan de westkant gehad. Nu gaan we naar Massachusetts, New Hampshire, Maine, Vermont, Rhodes Island, Connecticut, New Jersey, Pennsylvania en de staat New York. Wanneer we na onze belevingen weer thuis komen kunnen er dus 9 worden toegevoegd aan de 18 staten die we reeds bezocht hebben.

Actief sinds 10 Juli 2017